anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Delen Geplaatst: 10 december 2003 Ik wil een index invoegen in een Word document. Nu moet je van tevoren elk woord wat erin moet het opmaakprofiel "Index x" geven waar x dan 1 tot 9 is. Maar hiermee kan je alleen het style type "paragraph" gebruiken. Ik wil echter woorden midden in een zin selecteren (style type character dus) voor een index maar dat lukt niet. En van een zelf samengesteld opmaakprofiel kan ik geen index maken. Iemand enig idee hoe dit wel moet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Hoi, Heb je al geprobeerd om het te doen met een AutoIndex-bestand ? Kijk even in de help hoe het precies moet, maar het komt er op neer dat je een apart Word-bestand maakt met alle index-woorden. Vervolgens koppelt Word deze aan je document en klaar is je index. Groeten, Rutger Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 [quote:e24d83b435="jopyro"]Ik wil een index invoegen in een Word document.[/quote:e24d83b435] Wil je een trefwoordenlijst maken of bedoel je wat anders? De term indexen vind ik nogal verwarrend. Voor mij is een genummerde lijst ook iets van een index. De Word help denkt daar wat anders over. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Voor een trefwoordenlijst kun je het volgende doen: 1 niveau: {XE "Lettertekens"}lettertekens 2 niveaus: {XE "Lettertekens:Internationale"}lettertekens De XE's zijn stukjes verborgen tekst. Elders in het document staat ergens iets van {Index ... } met ... de instellingen voor de index lijst. Het is even uitpuzzelen hoe een en ander werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen