Ga naar inhoud

beide cd-roms pleite

anoniem

Aanbevolen berichten

Na installatie van incd wilde mijn rw's niet formateren. Daarom heb ik incd een uninstall gegeven. Daarna moest ik de pc opnieuw opstarten, en toen waren mijn beide cd-rom stations en mijn virtuele drive verdwenen. Ik heb in apparaatbeheer gekeken en daar stond ie in het geel met uitroepteken. Ik had met windriverbackup een bu gedaan van alle drivers, maar krijg wat ik ook de een melding dat de drivers niet aanwezig of beschadigd zijn.(code 39) In mijn bios word de boel wel herkend. Normaal kun je met "stuurprogramma bijwerken" de juiste driver wel weer installeren. Wat kan ik hieraan doen of wat doe ik fout.
Link naar reactie
Probleem opgelost.(denk ik) Ik heb de drivers verwijderd de pc uitgezet, en de cd-roms losgekoppeld. Weer opstarten en afsluiten, en vervolgens de boel weer aangesloten. De beide cd-roms werden weer herkend en waren ok en benaderbaar. Alleen is de volgorde veranderd, maar dat is denk ik geen probleem meer. Bedankt voor de reacties,en ik hoop dat een ander hier misschien ook iets mee kan. Want dit heb ik nog nooit gezien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...