anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Delen Geplaatst: 9 december 2003 Na installatie van incd wilde mijn rw's niet formateren. Daarom heb ik incd een uninstall gegeven. Daarna moest ik de pc opnieuw opstarten, en toen waren mijn beide cd-rom stations en mijn virtuele drive verdwenen. Ik heb in apparaatbeheer gekeken en daar stond ie in het geel met uitroepteken. Ik had met windriverbackup een bu gedaan van alle drivers, maar krijg wat ik ook de een melding dat de drivers niet aanwezig of beschadigd zijn.(code 39) In mijn bios word de boel wel herkend. Normaal kun je met "stuurprogramma bijwerken" de juiste driver wel weer installeren. Wat kan ik hieraan doen of wat doe ik fout. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 CD-ROMS verwijderen uit apparaatbeheer, pc opnieuw opstarten, en ze worden opnieuw gedetecteerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Voor CD/DVD drive's heb je geen specifieke drivers nodig, deze worden geinstalleerd door het besturingssysteem . Verwijder in hardware de CD drive's waar nu het gele uitroepteken bijstaat, en herstart je PC. De CD's zullen na de herstart herkend worden en terug geinstalleerd. Eddy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Ja dat is dus het probleem. Ze worden gevonden, maar krijg de melding dat er een probleem mee is. Ik heb het ook geprobeerd door ze eerst te verwijderen en dan opnieuw te installeren via die driver bu. Ik krijg dan de melding dat ze of beschadigd of niet aan wezig zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Nog even ter aanvulling. Ik heb 2 cd stations dus 1x dvd-rom en 1x fikapparaat. En 2 x hd waarvan de eerste in 2 partities is verdeeld en de ander in 3. En ik werk met w2k3. Vast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Misschien? http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q314060& http://www.annoyances.org/exec/forum/win2000/t1068669929 http://www.annoyances.org/exec/forum/win2000/r1068675240 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Ik heb die sites bekeken maar zag er geen directe oplossing in. Wat ik eventueel nog zou kunnen doen is, de bewuste apparate verwijdere, pc uitzetten en loskoppelen. En misschien dan maar zien hoe de indeling word. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Probleem opgelost.(denk ik) Ik heb de drivers verwijderd de pc uitgezet, en de cd-roms losgekoppeld. Weer opstarten en afsluiten, en vervolgens de boel weer aangesloten. De beide cd-roms werden weer herkend en waren ok en benaderbaar. Alleen is de volgorde veranderd, maar dat is denk ik geen probleem meer. Bedankt voor de reacties,en ik hoop dat een ander hier misschien ook iets mee kan. Want dit heb ik nog nooit gezien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen