anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Delen Geplaatst: 9 december 2003 Ik maak gebruik van Windows XP Home. Op mijn zeer grote harde schijf zijn veel programma's geïnstalleerd. Als ik via START naar ALLE PROGRAMMA's ga, dan lopen de kolommen aan de rechter zijde van mijn scherm af en zijn dus onleesbaar. Wat moet ik doen opdat ik deze programma's kan zien. Verwijderen heeft geen zin. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 1. Waarom maak je zo'n rare title met [b ] enzo erin? Probeer je op te vallen? 2. Waarom heeft verwijderen geen zin? 3. Kun je je schermresolutie verhogen? 4. gebruik je al die programma's of mogen er een paar weg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Wat je zou kunnen doen is [i:0dd8d9b08e]door Programma's bladeren[/i:0dd8d9b08e]. Hierdoor kan je met pijlen door het start menu scrollen. Nadeel is dat je maar 1 kolom hebt en als je zeer veel programma's hebt duurt dit erg lang. Menu start, eigenschappen, tabblad menu start, knop aanpassen, tabblad geavanceerd, vinkje door programma's bladeren. Wat je ook zou kunnen doen is start menu indelen, dus spellen bij spellen, internet bij internet enz. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen