anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Delen Geplaatst: 7 december 2003 ik zit met een windows 98 pc, maar nu moet ik de drivers installen maar kheb geen idee wat er precies voor hardware in de kast zit. hoe installeer ik de drivers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 Dan zal je de kast toch moeten open maken en op de kaarten naar informatie moeten zoeken. Meestal staat daar wel een nummer of type op en als je geluk hebt ook nog een fabrikant. Die informatie in een zoekmachine intikken en grote kans dat je driver te voorschijn komt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 of je installeert gewoon die 98 ... kijkt bij je apparaat beheer waar overal de uitroeptekentjes staan ... en dan maar hopen dat je een vriend hebt bij wie je ff op internet naar drivers kan gaan zoeken ... progjes als sisoft sandra en e.d. kunnen dat d8 ik ook voor je aanduiden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 Nog mooier is om het proggie AIDA32 te installeren, en doormiddel hiervan al je hardware bij langs te lopen. Groet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 Hmm ik heb mij laten vertellen, ,dat AIDA32 de info van Windows krijgt, dus dan zal die niet veel vrijgeven. Of is dat klinklareonzin? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 de info van de processor, mobo, ingestoken kaarten, geheugenmodules, cd-units etc is die van de fabrikant, dus voldoende voor de vragensteller. vwb de hds volstaat voor aida de aanduiding ´generic´. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen