anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Delen Geplaatst: 16 januari 2004 gebruik de desktopmanager van powertoys XP. is het mogelijk om ook shortcuts van programma's / favorieten, e.d. op een van de desktops te zetten, zonder dat ze ook op de andere desktops verschijnen - dus eigenlijk precies hetzelfde werken als programma's die je op een van de bladen zet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 [quote:40bed9eb92="lvdmeer"]gebruik de desktopmanager van powertoys XP. is het mogelijk om ook shortcuts van programma's / favorieten, e.d. op een van de desktops te zetten, zonder dat ze ook op de andere desktops verschijnen - dus eigenlijk precies hetzelfde werken als programma's die je op een van de bladen zet?[/quote:40bed9eb92] hmm.. rechtermuisknop, kopieren naar\bureaublad\snelkoppeling maken? Ja.. klaar???! weet alleen niet of andere gebruikers dat dan wel of niet kunnen zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2004 bedantk voor je reactie, maar dat is niet wat ik bedoel. want dan zie die shortcut nog op ieder bureublad. de bedoeling is dat ik een bureaublad kan gebruiken voor een aantal shortcuts, en als ik een ander bureaublad kies, dat ik dan een andere verzameling shortcuts op mijn desktop heb staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen