anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Delen Geplaatst: 6 december 2003 Hallo ik heb een paar vraagjes. Als ik dir programma ga installeren is het dan ook mogelijk om ergens anders zonder dat daar pcanywhere draait via internet explorer in te loggen. Ik begrijp namelijk nog niet echt wat de bedoeling is van dit programma. Stel dat ik het progr. heb geinstalleerd op mijn computer en ik ben op school kan ik dan door middel van het ip in te voeren daar inloggen op mijn pc? Ik heb de poorten gemapped op mijn router zodoende kon ik mijn webcam server ook draaien. En zou iemand hier ook een kleine uitleg kunnen neerzetten? :oops: Alvast bedankt! Rogier Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2003 Misschien zou je om te beginnen kunnen leren om je onderschrift max. 2 regels te houden. Dat is trouwens een regel van dit forum. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 [quote:de2c54825c]om ergens anders zonder dat daar pcanywhere draait via internet explorer[/quote:de2c54825c] Nee. En je zit in het verkeerde forum. Deze vraag hoort in 'software anders' Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 [quote:73b6a1caf2="Wiep Corbier"][quote:73b6a1caf2]om ergens anders zonder dat daar pcanywhere draait via internet explorer[/quote:73b6a1caf2] Nee. En je zit in het verkeerde forum. Deze vraag hoort in 'software anders'[/quote:73b6a1caf2] Wat een stampij allemaal meteen! Maar goed ik zal het veranderen. Ben al maanden niet meer op dit forum geweest vandaar. Was "vroeger" namelij niet zo. Maar zal het veranderen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 Was altijd al zo, maar nu wordt er strenger op gelet. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 [quote:f9ebe99fc6="Madcrow"]Wat een stampij allemaal meteen! [/quote:f9ebe99fc6] Inderdaad. En waar we ook strikter op letten is dat mensen elkaar helpen en er op een normale vraag zoals deze, dus niet drie betweterposts komen dat de ander zich niet aan de regels houdt en in het verkeerde forum posts.... en dat weten de heren ook. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 PCAnywhere is inderdaad een remote client programma. Op de pc installeer je een deel van de software, op een andere pc een ander deel, en dan kun je vanaf de ene pc inloggen op de andere en echt werken met zijn bureaublad en zo. Lijkt erg op Remote Desktop dat nu standaard in XP zit. Volgens mij is het altijd nodig PCAnywhere aan beide zijden geinstalleerd te hebben. Inloggen via IE is er dus niet bij dacht ik zo, althans niet in de laatste versie die ik gezien heb. In een van de laatste Tips&Trucs of Internet Tips&Trucs heeft er veel over gestaan, als ik me goed herinner. VNC is trouwens een gratis alternatief voor PCAnywhere. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 [quote:dd25bddd91="Edmond Varwijk"]En waar we ook strikter op letten is dat mensen elkaar helpen en er op een normale vraag zoals deze, dus niet drie betweterposts komen dat de ander zich niet aan de regels houdt en in het verkeerde forum posts.... en dat weten de heren ook. [/quote:dd25bddd91] Sorry. :oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen