Ga naar inhoud

CD branden, verbinding uit?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben de volgende vraag nog niet eerder tegengekomen: Normaal gesproken sluit je een aantal toepassingen welke actief zouden kunnen worden tijdens het branden van een CD'tje (Screensaver, Windows taakplanner en dat soort zaken). Echter: is het aan te bevelen om ook je verbinding tijdelijk uit te schakelen (UTP eruit o.i.d.) om "acties van buitenaf" te voorkomen, of is dit van minder belang? Ik zit pas sinds een maand "op de kabel", voorheen (analoog modem) speelde dit dus niet! Wie geeft een zinvol antwoord? Groet, Ton
Link naar reactie
Allen bedankt voor de reacties! Een screensaver gebruik ik ook niet, was als voorbeeld bedoeld. Mijn brander (HP) is al 3 jaar uit en niet burnproof, maar ik begrijp uit jullie antwoorden dat je niet direct hoeft te vrezen voor mislukkingen wegens mogelijk, eventueel ongewenst dataverkeer.... De laatste keren heb ik m'n verbinding onderbroken (dit kan met een simpel knopje op 't modem), maar ik zal 't eens zonder deze actie gaan proberen. Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...