anoniem Geplaatst: 5 december 2003 Delen Geplaatst: 5 december 2003 Eeej, ik kreeg vandaag de melding dat er een Map program was (dus een 2de map program) windows XP prof. vertelde mij dat ik die moest aan passen, windows wou dat voor mij doen (veranderen naar program1) ik heb dit genegeert wat er bestaat geen 2de map program :-?. maar nu doet mij pc heel vaag, hij wil programma's niet meer opstarten enz. nu had ik dus autocad geinstalld, die gooide ik weg en in software waren ineens alle programma's terug :-?. dus ik d8 dat lag daar aan, niet dus. want de pc starte super traag op. naar de firewall weggegooid te hebbe ging het wel ietsjes weer, en internet deed het ook weer. Kan iemand mij op weg helpen over die program gezeur?? Bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2003 Is dit door een schone installatie gekomen of had je winxp al geinstalleerd?? Ik zou de virusscanner eens laten draaien en ad-aware voor spyware. Gegarandeerd dat je daar iets tegenkomt wat niet klopt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2003 Norton en Ad aware vinden helemaal niks. dus daar zal het niet aan ligge. maar norton geeft wel de meldingen een gedeelte niet te kunne scannen hier een beschijving http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2003090317474506?OpenDocument&src=_mi bvd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen