Ga naar inhoud

[W2K] I/O Error met harddisk of ZIP-disk

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg af en toe als ik een backup maak naar een ZIP-disk een error melding IOmega backup programma. In het logboek van Windows staat dan dit: [code:1:a79044988f]Het stuurprogramma heeft ontdekt dat bij het apparaat \Device\Harddisk1\DR1 schrijfcache is ingeschakeld. Hierdoor kunnen gegevens worden beschadigd. [/code:1:a79044988f] Ligt dit aan mijn harddisk of mijn ZIP-disk?!
Link naar reactie
[quote:035c309f48="HermanH"]Welk besturingssysteem? [b:035c309f48]Dat staat tussen haakjes [] in de titel[/b:035c309f48] Waarschijnlijk ligt het aan een instelling die gebruikt wordt door Windows bij de eigenschappen van Deze computer onder het tabblad Prestaties. Voor Win98(se) zou je op de knop Bestandssysteem moeten drukken en dan op het tabblad Verwisselbare media de Write-behind cache uit moeten vinken.[/quote:035c309f48]Ik heb de schrijfcache uitgezet voor de ZIP-disk maar die staat daarna weer leuk aangevinkt. Ik heb de administrator rechten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...