anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Delen Geplaatst: 4 december 2003 Ik krijg af en toe als ik een backup maak naar een ZIP-disk een error melding IOmega backup programma. In het logboek van Windows staat dan dit: [code:1:a79044988f]Het stuurprogramma heeft ontdekt dat bij het apparaat \Device\Harddisk1\DR1 schrijfcache is ingeschakeld. Hierdoor kunnen gegevens worden beschadigd. [/code:1:a79044988f] Ligt dit aan mijn harddisk of mijn ZIP-disk?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 Je kan toch met het eventid wat met de fout is gegenereed in de eventviewer (logboek) toch zoeken op www.eventid.net naar het antwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 Welk besturingssysteem? Waarschijnlijk ligt het aan een instelling die gebruikt wordt door Windows bij de eigenschappen van Deze computer onder het tabblad Prestaties. Voor Win98(se) zou je op de knop Bestandssysteem moeten drukken en dan op het tabblad Verwisselbare media de Write-behind cache uit moeten vinken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2003 [quote:035c309f48="HermanH"]Welk besturingssysteem? [b:035c309f48]Dat staat tussen haakjes [] in de titel[/b:035c309f48] Waarschijnlijk ligt het aan een instelling die gebruikt wordt door Windows bij de eigenschappen van Deze computer onder het tabblad Prestaties. Voor Win98(se) zou je op de knop Bestandssysteem moeten drukken en dan op het tabblad Verwisselbare media de Write-behind cache uit moeten vinken.[/quote:035c309f48]Ik heb de schrijfcache uitgezet voor de ZIP-disk maar die staat daarna weer leuk aangevinkt. Ik heb de administrator rechten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2003 In hetzelfde scherm op het laatste tabblad Probleemoplossing kan je dit nog een keer doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen