anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Delen Geplaatst: 4 december 2003 Mensen, Mijn hele slimme broer, NOT !, heeft in Windows 2000 een Administrator password ingesteld. Maar je raad het al..... Hij is het wachtwoord vergeten en dus kan hij de PC niet meer in. Heeft iemand hiervoor een oplossing ? Bij voorbaat dank... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 Gewoon een hackprog. gebruiken. Die hackt je windows wachtwoord(en), en dan kan je je eigen instellen. Probeer eerst anders ff het wachtwoord dat je broer altijd gebruikt... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 [quote:be63570ae8]Gewoon een hackprog. gebruiken. Die hackt je windows wachtwoord(en), en dan kan je je eigen instellen. Probeer eerst anders ff het wachtwoord dat je broer altijd gebruikt...[/quote:be63570ae8] Hoe kan je nou een prog. draaien als je windows niet in komt? Probeer anders een systeemherstel met je Win2000 cd rom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 [quote:302c553d35="maximum55"]Hoe kan je nou een prog. draaien als je windows niet in komt? Probeer anders een systeemherstel met je Win2000 cd rom.[/quote:302c553d35] Bepaalde programma's maken gebruik van een linxubootdiskette. Van daaruit wordt zo'n een programma gerund. (zie de link van bosjvd) Windows 2000 en systeemherstel? Volgens mij maakt win 2000 geen gebruik van systeemherstel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 w2k kent idd geen SysteemHerstel. Ik neem aan dat er meer dan alleen de Admin is :-? :x :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen