anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Delen Geplaatst: 2 december 2003 Hallo, Ik heb een Asus laptop (Win XP Home)en daarop naast het touchpad ook een optisch muis (USB). Nu wil ik mijn muis op linkshandig instellen. Alleen de gebruikelijke methode (Eigenschappen voor muis -> Configuratie voor muisknoppen -> Primaire en secundaire knop omwisselen) is niet beschikbaar. Het vakje dat je normaal aan kunt vinken, is nu niet aanvinkbaar. Ik dacht nog misschien heeft hij één en dezelfde instelling voor muis en touchpad, dus probeerde ik dit ook bij de eigenschappen van het touchpad, maar ook daar is die functie niet beschikbaar. Weet iemand hoe ik toch mijn muisop linkshandig kan zetten? Alvast bedankt! René. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 wat voor muis staat er ingesteld? en move to... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Ik gebruik de bij de laptop meegeleverde optische Asus (mini?)muis op de USB-poort. Bij de eigenschappen van de muis staat Synaptics TouchPad V4.6 op de PS/2 poort vermeld (!) Ik heb nu ontdekt hoe ik hier de knoppen links en rechts kan verwisselen, maar dat werkt dan alleen op het TouchPad, en niet op de Asus USB muis... Bij Apparaatbeheer staat bij 'Muizen en andere aanwijsapparaten' wel een Logitech USB Wheelmouse genoemd (ik heb nog nooit een Logitech USB muis gehad...) Als ik daar bij de eigenschappen kijk zie ik zo te zien een Windows driver en geen Asus of Logitech-driver staan (C:\Windows\System32\Drivers\mouclass.sys), althans zo lijkt het. Betekent het feit dat ik de USB muis niet bij de Muiseigenschappen zie staan dat de USB muis niet (goed) geïnstalleerd is? Ik kan me zo niet herinneren dat ik bij de muis een CD-rom met drivers oid gekregen heb. Hij deed het gewoon... René. PS. Sorry dat dit topic op de verkeerde plek stond... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Is idd. het installeren van de goede muis, probeer de std. MS muis. Grt 70373R Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen