anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Delen Geplaatst: 2 december 2003 Ik heb dikwijls voor dat wanneer ik een filmpje wil bekijken via internet, niet via Windows Media Player dus dat het niet lukt. Ligt mijn probleem ook aan een ontbrekende codec of is het iets anders? Tnx. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 Dit kan aan verschillende zaken liggen. Is het een flash animatie? Dan kan het aan de beveiligingsinstellingen liggen. Veel filmpjes maken gebruik van Windows Mediaplayer of Realplayer. Die moet je dan wel installeren. Het kan inderdaad bij de laatste twee programma's aan het ontbreken van een codex liggen. In dat geval opent het programma wel, maar wordt aangegeven dat de codex niet geladen kan worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 Quicktime wordt ook (steeds meer) gebruikt... (film.mov) en RealPlayer (film.ram) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Als ik op error-details klik krijg ik dit: Windows Media Player cannot find the specified file. Be sure the path is typed correctly. If it is, the file does not exist at the specified location, or the computer where the file is stored is offline. En dit terwijl andere personen geen enkel probleem hebben om de filmpjes te bekijken... Ligt het daarom aan de veiligheidsinstellingen zoals iemand reeds zei? En zo ja, wat moet ik daar dan in aanpassen? Tnx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Je hebt vermoedelijk een andere player nodig. Hierboven zijn er al enkele genoemd. Geef desnoods eens een link naar een filmpje wat je niet kan zien. We kunnen dan even kijken welke player je nodig hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 [quote:2a725339ee="El-Broosha"]Je hebt vermoedelijk een andere player nodig. Hierboven zijn er al enkele genoemd. Geef desnoods eens een link naar een filmpje wat je niet kan zien. We kunnen dan even kijken welke player je nodig hebt.[/quote:2a725339ee] De mediaplayer die vereist is is gewoon Windows Media Player. Heb Windows Media Player 9 dus daaraan kan het probleem niet liggen. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Geef dan ff een link... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen