anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Delen Geplaatst: 2 december 2003 Wie weet waarom een htm bestand met de volgende naam niet copieerbaar is ? NationaleVacaturebank_nl - Hoofd Bureau Bedrijfsvoering (404439).htm copieren van map naar map of van schijf naar schijf gaat niet. Hoe is dit wel mogelijk te maken Het is immers ook een eerste keer op de hdd beland?????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 Welke melding krijg je, welk programma? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 Ik zou eens proberen om een andere naam te kiezen. Het vreemde is nl. dat wanneer ik de regel die je noemt volledig kopieer en een bestand aanmaak met die naam dat deze ook gewijgert wordt. Misschien toeval? Maar probeer het eens met een andere naam. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 Mmmm, ook het bestand aangemaakt en kan hem gewoon kopieeren, welke windows versie heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 Als ik het bestand aanmaak kan ik hem hier ook gewoon overal naar toe kopieëren. (Ik werk momenteel op een NT machine met ntfs indeling) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen