Ga naar inhoud

Symbolen invoegen in Excel

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag symbolen in Excel kunnen invoegen (bijv. het ‰-teken als tekst) net als in Word. Ik mis echter onder Invoegen een button Symbool. Kan ik dat ergens toevoegen in Excel? Ik weet wel dat je het kunt vinden onder bureauaccessoires maar dat geswitch wordt op den duur wel omslachtig. Waarom gaat dat überhaupt in Word en Excel zo rudimentair? Hoewel ik al lang geen WordPerfect meer gebruik herrinner ik me dat dat veel en veel beter en overzichtelijker geregeld was.
Link naar reactie
[quote:900f9f8175="Dirk Bakkeren"]Ik wil graag symbolen in Excel kunnen invoegen (bijv. het ‰-teken als tekst) net als in Word. Ik mis echter onder Invoegen een button Symbool. Kan ik dat ergens toevoegen in Excel? Ik weet wel dat je het kunt vinden onder bureauaccessoires maar dat geswitch wordt op den duur wel omslachtig. Waarom gaat dat überhaupt in Word en Excel zo rudimentair? Hoewel ik al lang geen WordPerfect meer gebruik herrinner ik me dat dat veel en veel beter en overzichtelijker geregeld was.[/quote:900f9f8175] Over welke versie Excel praten we, die van Office 2003/2002 of een oudere? Die optie hoort in beginsel aanwezig te zijn in het submenu invoegen. Zo niet, dan lijkt me de beste optie de Office CD in de pc te stoppen en de Office-installatie te repareren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...