anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Delen Geplaatst: 30 november 2003 Ik heb de harde schijf van mijn laptop opnieuw moeten formatteren. Ik heb Windows 98 SE er weer opgezet en verschillende drivers (audio- en video-) die bij de laptop waren geleverd. Wat blijkt: Voorheen werd het hele scherm gebruikt en nu is er een zwarte rand omheen. Ik heb zelf met visual basic diverse programma's geschreven, die voorheen feilloos werkten maar nu krijg ik slechts een gedeelte van het gebruikte formulier te zien. O.a. is de éxit'-knop buiten beeld. Hoe maak ik het programma weer schermvullend? Wie helpt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Verkeerde resolutie ingesteld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Monitor van de laptop ook installeren!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Haal ff dat plaatje uit je sig... (das verboden ...) @TS: Er zitten van die mooie knoppen op je monitor, daaraan ff klooien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2003 Wim Sturkeboom schreef: "Verkeerde resolutie ingesteld?" Nou Wim, maak van dat vraagteken maar een uitroepteken want het was inderdaad een kwestie van een verkeerde resolutie. Alles is nu weer in orde. Bedankt. Ook de andere meedenkers van harte bedankt. Overhaus Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen