Ga naar inhoud

Menu-optie "Bestand" weg in IE 5.5

anoniem

Aanbevolen berichten

Ben, Op de door jou aangegeven plaats staat het volgende: (Standaard) (geen waarde ingesteld) NoBrowserClose 0x00000000 (0) NoBrowserContextMenu 0x00000000 (0) NoBrowserOptions 0x00000000 (0) NoBrowserSaveAs 0x00000000 (0) NoFavorites 0x00000000 (0) NoFileNew 0x00000000 (0) NoFileOpen 0x00000000 (0) NoSelectDownloadDir 0x00000000 (0) NoTheaterMode 0x00000000 (0) NoViewSource 0x00000000 (0) Op virussen heb ik niet gecheckt. Het is heel onwaarschijnlijk dat op dit systeem een virus voorkomt (het wordt eigenlijk alleen gebruikt voor het besturen van mijn modeltrein) en ook overigens hebben wij vrijwel nooit virussen in huis. Het systeem werkt ook overigens geheel normaal. Groeten en bedankt voor je reactie, -Kees
Link naar reactie
De reden waarom ik naar die virussen vroeg, was eigenlijk omdat je zei dat het "plotseling" was gekomen (maar dit terzijde). Ik had verwacht (en gehoopt) dat alle (0), (1) zouden zijn. Vreemd. Kan je een reparatie uitvoeren van IE? Uitleg: [url=http://support.earthlink.net/mu/1/psc/img/walkthroughs/windows_9x_nt/browsers/ie_5.0/2038.psc.html]How to use the Internet Explorer Repair Tool[/url]. Wordt die PC wel gebruikt voor internet?
Link naar reactie
Ben, De PC wordt maar zelden voor internet gebruikt. Soms een update of driver ergens van en een enkele keer voor een forum over mijn modeltrein. Repareren valt te proberen, als daar maar niet teveel schijfruimte voor nodig is. Ik kom daar vandaag echter niet meer aan toe, maar ik laat hier nog wel weten of dat wel of niet lukt. Groeten en nogmaals bedankt, -Kees
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...