anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Delen Geplaatst: 30 november 2003 Onlangs de computer naar een "computerboertje" gebracht, om bepaald probleem op te lossen. Nu heeft deze een eigen administrator aangemaakt (windows 2000) naast die van mij. Ik wil de verwijderen maar als ik dat vanuit mijn eigen administrator wil doen lukt dat ............ Kan iemand mij daarmee helpen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 [quote:6a5673bdbd="computersja"]...maar als ik dat vanuit mijn eigen administrator wil doen lukt dat ............ Kan iemand mij daarmee helpen ?[/quote:6a5673bdbd] Waar heb je die hulp voor nodig...? Als het lukt, dan is het toch goed... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 sorry lukt dat NIET foutje van mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Als bij mij een administrator aangemaakt wordt, delete ik hem (= de hele administrator-map) gewoon vanuit verkenner... ( heb wel xp Pro) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 [quote:1f0f0faf2e="Passer"]Als bij mij een administrator aangemaakt wordt, delete ik hem (= de hele administrator-map) gewoon vanuit verkenner... ( heb wel xp Pro)[/quote:1f0f0faf2e] Heeft denk ik geen effect. Dan worden ze de volgende keer dat er onder die account wordt ingelogd gewoon weer aangemaakt. In computerbeheer de account verwijderen. Is het misschien niet de standaard windows 2000 administrator account ? Die kan namlijk niet verwijderd worden. Wel hernoemt overigens, en je zou het wachtwoord kunnen veranderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 [quote:20344f5bbb="bosjvd"]Heeft denk ik geen effect. Dan worden ze de volgende keer dat er onder die account wordt ingelogd gewoon weer aangemaakt.[/quote:20344f5bbb]Nee, alleen als ik in veilige modus aanmeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 [quote:f66981d6e1="Passer"][quote:f66981d6e1="bosjvd"]Heeft denk ik geen effect. Dan worden ze de volgende keer dat er onder die account wordt ingelogd gewoon weer aangemaakt.[/quote:f66981d6e1]Nee, alleen als ik in veilige modus aanmeld.[/quote:f66981d6e1]Ah wacht ff. Jij hebt het over XP. Maar hij heeft windows 2000. En ik ook trouwens. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Ieder zelf aangemaakt account kan gewoon verwijderd worden via "Users en Accounts" in het configuratie scherm. Inloggen als Administrator -> Users en Accounts -> gebruiker aanklikken -> Delete / Verwijderen aanklikken. Als dit gebeurd is even zijn gebruikersprofiel verwijderen en klaar is kees. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 [quote:1bebe5990d="bosjvd"]Ah wacht ff. Jij hebt het over XP. Maar hij heeft windows 2000. En ik ook trouwens. :lol:[/quote:1bebe5990d]ik zwijg al... :oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen