anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Delen Geplaatst: 30 november 2003 Ik heb een neef die surft met de telefoonlijn. In de hardware-eigenschappen in apparaatbeheer staat dat het apparaat correct geïnstalleerd is (com1 poort). Wanneer ik in winipcfg ga kijken krijg ik geen ip-nummer... Bijgevolg zal mijn neef dan ook niet kunnen internetten. Weet iemand wat ik kan doen om hem te helpen please... :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 move to OS windows... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Inbelverbinding instellen...? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 [quote="peter123"]Ik heb een neef die surft met de telefoonlijn. ... Bijgevolg zal mijn neef dan ook niet kunnen internetten. [/quote] surft die neef nu wel of niet...??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 quote:'...NIET KUNNEN INTERNETTEN...' (hij surft via inbel, wil zeggen dat is de bedeoling (denk ik)) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Sorry, ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt. Hij kan niet internetten of surfen. Normaal moet de eerste vereiste zijn dat kabels en dergelijke correct zijn aangesloten, modem goed is geïnstalleerd, bepaalde tcp/ip instellingen correct zijn en pas in laatste instantie de browser. Dus wanneer er geen ip-adres is waar moet ik dan gaan kijken. De hardware werkt correct dus daar ligt het al niet aan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 en lukt email wel? heb je de inbelverbindingen stipt ingesteld volgens de opgaven van de provider?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Ik krijg geen ip-adres er kan dus niks gesurft worden. laat staan e-mailen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 bij een verbinding via de telefoonlijn heb je 3 dingen nodig: inbelnummer van de provider, gebruikersnaam en wachtwoord. [url=http://pmg.custhelp.com/cgi-bin/pmg.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=Qhjg4HZg&p_lva=599&p_faqid=345&p_created=1063110848&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTI4JnBfc2VhcmNoX3RleHQ9bW9kZW0mcF9jYXRfbHZsMT0yJnBfcGFnZT0x&p_li=] even de tutorial van planet, [/url] waarschijnlijk dat er bij de andere providers ook wel wat te vinden is Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen