Ga naar inhoud

Help alle mail is weg!!!!!

anoniem

Aanbevolen berichten

a. gaan kijken waar outlook zijn post opslaat (kan vanuit outlook, maar weet niet meer waar omdat ik outlook al een hele tijd niet meer gebruik) b. met een undelete - of recoverprogje in die map de oude bestanden terug ophalen en de actuele ermee overschrijven. c. ondertussen niet te veel met je computer doen want ze kunnen overschreven worden (zoek je een undeleter: hier is er eentje: Drive Rescue http://63.141.194.5/rescue/ of http://home.quicknet.nl/qn/prive/cygho/Downloads/progs/rescue19d.zip - dit progje is maar een voorbeeld) veel succes
Link naar reactie
Outlook-Express slaat zijn berichten ergens op. Dit kan je controleren bij: extra opties onderhoud archiefmap. Daar zie je de huidige map staan. Die kan je ook wijzigen. In deze map staan bestanden als: Postvak IN.dbx Postvak UIT.dbx .... .dbx Je oude berichten staan ook in zo'n bestand. Zoek met de zoeken-opdracht van Windows naar dbx-bestanden. Dus met de extensie .dbx. Uiteraard zal je de huidige lokatie vinden, maar hopelijk ook de vorige lokatie. Als je die hebt gevonden, verwijs je Outlook-Express met de bovengenoemde opties naar deze lokatie. Als je WinXP of ME hebt, kan systeemherstel je misschien helpen?
Link naar reactie
Ik vrees inderdaad dat - bij het terug oproepen van outlook - je nieuwe dbx bestanden op de plaats van de oude zijn gezet, deze oude dus overschreven hebben, en dat je ze dus niet meer kan terughalen... (je had je adresboek,... ook nooit geexporteerd, voor het gebeurde? Dit is ltijd zinvol: als het iets belgangrijks vanderd is terug een kopie maken via exporteren - mja: nù zal je het ook wel inzien...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...