anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Delen Geplaatst: 29 november 2003 Na mijn computer een keer gestart te hebben bleek alle email verdwenen. Outlook gedroeg zich als zijnde net geinstalleerd. Alles is weg behalve mijn adresboek. :-? :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 a. gaan kijken waar outlook zijn post opslaat (kan vanuit outlook, maar weet niet meer waar omdat ik outlook al een hele tijd niet meer gebruik) b. met een undelete - of recoverprogje in die map de oude bestanden terug ophalen en de actuele ermee overschrijven. c. ondertussen niet te veel met je computer doen want ze kunnen overschreven worden (zoek je een undeleter: hier is er eentje: Drive Rescue http://63.141.194.5/rescue/ of http://home.quicknet.nl/qn/prive/cygho/Downloads/progs/rescue19d.zip - dit progje is maar een voorbeeld) veel succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Heb je Outlook of Outlook-Express? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 outlook express Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Outlook-Express slaat zijn berichten ergens op. Dit kan je controleren bij: extra opties onderhoud archiefmap. Daar zie je de huidige map staan. Die kan je ook wijzigen. In deze map staan bestanden als: Postvak IN.dbx Postvak UIT.dbx .... .dbx Je oude berichten staan ook in zo'n bestand. Zoek met de zoeken-opdracht van Windows naar dbx-bestanden. Dus met de extensie .dbx. Uiteraard zal je de huidige lokatie vinden, maar hopelijk ook de vorige lokatie. Als je die hebt gevonden, verwijs je Outlook-Express met de bovengenoemde opties naar deze lokatie. Als je WinXP of ME hebt, kan systeemherstel je misschien helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Heb wel met recovery inbox(2X) gevonden die weggehaald waren op het moment van mijn probleem. Alleen als ik ze recover en rename als de juiste inbox krijg ik een melding " welkom bij outlook express 6" :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Welke Windows heb je? Hoeveel *.dbx bestanden vind je op de PC? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 XP proffessional en ik denk dat ik met recovery ze wel gevonden heb alleen outlook kan er niks mee :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Ook niet via Bestand\importeren\berichten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Ik vrees inderdaad dat - bij het terug oproepen van outlook - je nieuwe dbx bestanden op de plaats van de oude zijn gezet, deze oude dus overschreven hebben, en dat je ze dus niet meer kan terughalen... (je had je adresboek,... ook nooit geexporteerd, voor het gebeurde? Dit is ltijd zinvol: als het iets belgangrijks vanderd is terug een kopie maken via exporteren - mja: nù zal je het ook wel inzien...) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Ik denk dat ik ze wel kan recoveren alleen dat ze niet te lezen zijn. Ook vraag ik me af wat er in vredesnaam gebeurd is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 En - zoals Roeske al zei - heb je geen herstelpunt meer? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen