Ga naar inhoud

search[1]. verwijderen?!

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn C schijf formatteren, maar dat lukt niet omdat het bestand search[1]. niet verwijderd kan worden. Hij geeft dat de volgende error: Kan het bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen. Het bestand bevind zich in deze map: C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\TRRFTHOE Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik ging gewoon mn hele computer formatteren, alleen op de een of andere manier wou die de C schijf niet formatteren, maar installeerde die wel windows gewoon op die schijf (dus zonder te formatteren, en die optie is mij ook niet aangeboden) Maar toen heb ik per ongeluk XP op de D schijf gezet (hierbij vroeg hij wel of ik de schijf wou formateren :S) Maar toen dacht ik dus dan formateer ik de C schijf vanuit XP, installeer XP weer op de C en gooi de XP die op D staat er weer af. Maar het formateren van de C lukt dus gewoon niet :S Heb als NTFS geformateerd.
Link naar reactie
a. windows opstarten in veilige modus en proberen van daaruit het bestand te verwijderen. b. indien je vroegere c met fat32 geformateerd was: opstarten met bootdisk en vanuit dos het bestand verwijderen c. soms lukt het van het bestand te hernoemen en daarna te verwijderen d. al geprobeerd je c-schijf vanaf een bootdisk te formateren? e. en raar maar waar: soms kan je die dingen verwijderen vanuit een softwareprogramma (dus vanuit een tekstverwerker, een viewer, ...) Probeer eerst die dingen even? Net nog ergens gelezen: - Een betere manier om dit te verwijderen (zonder in het register te knoeien) is het bestand te selecteren en daarna de combinatie Shift en Del te gebruiken, hierdoor wordt de prullenbak omzeild en is er gerede kans dat het bestand verwijderd kan worden, is mij gisteren ook gelukt terwijl het verwijderen in veilige modus niet lukte. (dank aan Eagle) -Bij Count Uilesnor lukte het toen hij de hèle map waarin het bestand stond verwijderde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...