anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Delen Geplaatst: 29 november 2003 Ik wil mijn C schijf formatteren, maar dat lukt niet omdat het bestand search[1]. niet verwijderd kan worden. Hij geeft dat de volgende error: Kan het bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen. Het bestand bevind zich in deze map: C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\TRRFTHOE Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Hoe formateer jij wel niet :-? Zit je wel in DOS? (niet cmd, maar vanaf bootfloppy) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Mn windows staat op D dus gewoon in XP de C schijf formatteren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Waarom geloof ik dit niet... Als je windows op D:\ staat, waarom staat je Documents And Settings (accounts, bureablad(en), startmenu('s)) dan op C:\ :-? Iig, formateer maar niet (verder) want ik denk niet dat dat goed gaat. Waarom wil je eiglijk formateren...? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Mn windows heeft op de C schijf gestaan .... En er staat nu nog maar 1 bestand op de C:\ schijf en dat is die search[1]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 a. je had dus windows op je c èn op je d? b. wat is er met je c gebeurd, dat je windows er vanaf is? c. hoe geformateerd: fat32 of ntfs? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Ik ging gewoon mn hele computer formatteren, alleen op de een of andere manier wou die de C schijf niet formatteren, maar installeerde die wel windows gewoon op die schijf (dus zonder te formatteren, en die optie is mij ook niet aangeboden) Maar toen heb ik per ongeluk XP op de D schijf gezet (hierbij vroeg hij wel of ik de schijf wou formateren :S) Maar toen dacht ik dus dan formateer ik de C schijf vanuit XP, installeer XP weer op de C en gooi de XP die op D staat er weer af. Maar het formateren van de C lukt dus gewoon niet :S Heb als NTFS geformateerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 a. windows opstarten in veilige modus en proberen van daaruit het bestand te verwijderen. b. indien je vroegere c met fat32 geformateerd was: opstarten met bootdisk en vanuit dos het bestand verwijderen c. soms lukt het van het bestand te hernoemen en daarna te verwijderen d. al geprobeerd je c-schijf vanaf een bootdisk te formateren? e. en raar maar waar: soms kan je die dingen verwijderen vanuit een softwareprogramma (dus vanuit een tekstverwerker, een viewer, ...) Probeer eerst die dingen even? Net nog ergens gelezen: - Een betere manier om dit te verwijderen (zonder in het register te knoeien) is het bestand te selecteren en daarna de combinatie Shift en Del te gebruiken, hierdoor wordt de prullenbak omzeild en is er gerede kans dat het bestand verwijderd kan worden, is mij gisteren ook gelukt terwijl het verwijderen in veilige modus niet lukte. (dank aan Eagle) -Bij Count Uilesnor lukte het toen hij de hèle map waarin het bestand stond verwijderde. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen