anoniem Geplaatst: 28 november 2003 Delen Geplaatst: 28 november 2003 Hi, ik heb via het config scherm software van psion verwijderd en krijg ik bij het opstarten van oulook de volgende boodschap : C:\program files\psion\psiwin\pwolplug.dll kan niet worden geinstalleerd of geladen.. ik heb met regcleaner gewerkt en er wel wat uitgehaald maar deze boodschap blijft maar komen. blijkbaar zit er nog wat van psion in het register. Hoe kan ik alles wat met psion te maken heeft verwijderen uit het register zodat de boodschap niet meer komt. dank voor jullie aandacht. grtx. Roland Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2003 start->uitvoeren->msconfig tabblad Opstarten Kijk of die daar bij staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Kan ok nog in boot.ini oid staan, hoewel me dat erg onwaarscshijnlijk lijkt :roll: Logicher lijkt mij dat OE opnieuw installeerd (EERST deinstaleren, en dan INSTALEREN!). Hij zal dan zelf dat bestand (waarschijnlijk) wel aanmaken. Eventueel eerst nog je acount(s)-settings exporteren naar een bestand, zodat je straks die gelijk weer kunt gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Turbo pascal, Dank voor je reacties. ik heb het deze keer iets anders opgelost. In outllok de optie synchroniseren met psion uitgezet en bij de volgende schone xp installatie is het wel verdwenen. toch dank voor de moeite die je hebt genomen voor mij. grtx. Roland Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Ur welcome :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen