Ga naar inhoud

Kopiëren naar

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 PC's met Windows XP Prof. Bij alle 4 ervan kun je met de rechtermuisknop op een file klikken en zie je kopiëren naar: met de volgende mogelijkheden: Bureaublad (snelkoppeling maken) Mijn Documenten 3,5-inch diskettestation (A) Maar bij een gast-PC met Windows 98 SE staat alleen maar: 3,5-inch diskettestation (A) Mijn Documenten Wie weet hoe ik ook op die PC Bureaublad (snelkoppeling maken)kan toevoegen? Alvast bedankt voor het aandragen van een mogelijke oplossing zaterdag 29 november 2003 De voorgaande antwoorden hebben mij niet geholpen....
Link naar reactie
:D beter, nu staan er weinig berichten en lijkt je nog niet geholpen te zijn :D Heb je mijn oplossing geprobeerd?[size=11:332c071342] [quote="][/size:332c071342]Map SendTo van pc1 naar probleempc kopieren... En btw, heb je in al die pc's dezelfde brander op hetzelfde station dan Ik denk dat je je Direct-CD staion ( K:\ ) niet moet mee kopieren. [/quote] [color=red:332c071342][edit][/color:332c071342] Sorry, had niet goed gelezen,op die andere pc staat 98se dus dat werkt waarchijnlijk niet, je kan het proberen [color=red:332c071342][/edit][/color:332c071342]
Link naar reactie
[size=18:3aaf285b62][/size:3aaf285b62]Plaats je Windows98SE cd, en start VANUIT windows, die cd. Kies voor herinstaltie, of repareren, of update ofzoiets. Dan worden eventuele beschadigde en/of missende bestanden vervangen, maar je instellingen en gebruikers blijven het zelfde. Grote kans dat de map SendTo dan ook weer wordt gevuld :wink: [size=18:3aaf285b62][/size:3aaf285b62]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...