anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 Veel mensen hebben er al last van gehad, de inmiddels bekende foutmelding: Cyclische redundantie controle. Ik heb de zoek functie al gebruikt en zelf al op andere forums het één en ander gelezen, maar wat het nou precies betekend weet ik nog steeds niet. Het gaat om een bestandje dat op m'n D schijf staat en naar de C schijf verplaatst moet worden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor mekaar krijg? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2003 Snap niet wat dat eerste is maar Betsnad verplaatsen in veilige modus? Administrator? Vanuit DOS (ECHTE, niet cmd) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2003 Het probleem is inmiddels opgelost. Het bestandje was een onderdeel van een programma dat als image stond opgeslagen op m'n HD. Ik heb de image uitgepakt met Isobuster en toen ging het opeens wel. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2003 Mooi :D :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen