anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Delen Geplaatst: 6 december 2003 Een kennis van me heeft de volgende klachten: "deze computer" moet eerst zoeken (zaklampje) naar de drives bij het openen. Dit was voorheen niet zo. "internet explorer" reageert regelmatig niet. Daarnaast werkt de geschiedenis functie enorm traag. en vaak helemaal niet. (iexplorer loopt vast) "outlook" loopt vast bij het inbellen. Het gaat om een volgend systeem: P4 1.6 ghz 512 ram windows xp home Ik heb het volgende al geprobeerd: Alle temp mappen leeg gemaakt. Temporary internet files gewist recyclebin geleegd geschiedenis van IE gewist ad-aware gedraaid norton anti virus gedraaid Het probleem is echter nog steeds niet op gelost. Wanneer iemand weet waar het aan zou kunnen liggen, zou mijn kennis hiermee erg geholpen zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2003 Probeer eens een systeemherstelpunt. Vlak na het BIOS scherm druk je op F8 en vervolgens klikt u op [b:dc0e33e8ac]Laatste bekende juiste configuratie[/b:dc0e33e8ac]. Het systeem wordt hersteld volgens het meest recente herstelpunt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2003 Klik op Internet Explorer. Open op de op de patitie waar je XP geïnstalleerd hebt de map Documents and Settings\je login\Userdata. Sluit Internet Explorer. Hernoem de index.dat naar index.old. Log uit en vervolgens terug in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2003 :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2003 geen geduld :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2003 Kan ook komen, doordat in deze computer NetwerkDrives zijn ingesteld, en bij internet de verbinding niet helemaal goed is/wordt afgesloten (vanwege het inbellen...) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2003 sorry voor de late reply, ik bene rg druk geweest de laatste dagen. Dankjewel voor de hulp, ik zal het vanavond gaan proberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen