anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 Apache 1.3 op Windows Xp: "Performance logs and Alerts" Ik denk al: waarom start Apache niet op??? Toen ontdekte ik deze melding in het Services gedeelte van Windows XP Home edition. Iemand een idee hoe ik er vanaf kom? Foutmelding: "De Apache service is gestart en is daarna gestopt. Sommige services stoppen automatisch als ze niets te doen hebben, bijvoorbeeld de Performance Logs and Alerts-service." help.. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Opnieuw instaleren een optie? HerstelFunctie... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Heb ik gedaan, vier keer al. Het probleem zit m in het toekennen van rechten. Op een andere XP bak is apache geinstalleerd met het 'gebruikersprofiel als ontkoppeld' terwijl op de server de melding staat van: profiel1. Dit staat onder Systeembeheer > services > apache > aanmelden > hardwareprofiel. ik weet alleen niet hoe ik die profielen eruit donder. ideetjes? r. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen