Ga naar inhoud

Google Toolbar doet het niet bij sommige accounts

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:0980fcfbe8="Benno Dora"]Beste mensen Ik heb windowsxp met de google toolbar. Ik heb drie gebruikersaccounts aangemaakt. Bij de twee laatste doet de zoekfunctie van de google toolbar het niet; ook zoeken via google.nl lukt niet. Waar kan dit probleem vandaan komen? Vrgr en bvb Benno[/quote:0980fcfbe8] Waarschijnlijk een probleem met beperkte rechten anders kijk eens bij Start>Configuratiescherm>Gebruikersaccounts als je die accounts alles wil laten doen moet je de rechten op Beheerder van deze computer zetten.
Link naar reactie
Beste mensen Ik heb de oude accounts (tijdelijk) weggehaald en daarna weer nieuwe gemaakt. Ik heb ook een geheel nieuwe account met beheerdersrechten aangemaakt en de toolbar opnieuw geinstalleerd. De toolbar is gewoon te zien. Maar niets helpt. Overigens dioet het probleem zich ook voor met inloggen op logginnet van hotmail. Wie weet nog raad (ik heb google zelf ook benaderd inmiddels maar die kondigden aan dat he tnog wel even wachten was). Vrgr Benno
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...