anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Delen Geplaatst: 25 november 2003 Hallo, Het volgende probleem heb ik al een twee jaar geleden eens op het forum gezet, echter toen zonder resultaat. Misschien is er nu iemand die mij verder kan helpen. Als ik bestanden heb verwijderd en de prullenbak open, dan zijn die bestanden niet zichtbaar. Als ik echter klik op "prullenbak leegmaken", krijg ik toch de melding met b.v. "deze drie items verwijderen?" Ik heb, naar mijn weten, niets aan de instellingen veranderd. Is er iemand die mij uit de brand kan helpen? Ik heb al geprobeerd om onder mapopties, verborgen bestanden weer te geven, maar zonder resultaat. Ik draai onder Windows XP Pro Alvast bedankt Ruurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Zet de link naar je vroegere vraag eens in deze post, dan weten we dat we sommige dingen niet meer moeten zeggen (omdat die dààr al verteld werden) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Hallo Passer, Erg slim van je, daar had ik even niet aan gedacht, hier istie: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=573776&highlight=#573776[url][/url][/url][/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Ik heb sinds kort XP-Pro en heb plotseling last van hetzelfde "euvel" - prullebak schijnbaar leeg maar toch niet.... Ik kan op deze thread nog geen oplossing vinden - is er misschien elders een uitleg geplaatst sinds het laatste bericht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Hoe staat het in de verkenner, zie je daar wel een map recycler of recycled en staan daar wel je bestanden? Misschien dat windows de map niet meer herkent als een systeemmap of? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 a. herlees mijn antwoord eens in die vroegere draad b. er bestaat ook zo iets als Norton Recycler Bin (of zo, 'k heb geen norton) en die bewaart ook een boel bestanden, kan tot enkele giga gaan. 'k weet dus niet of het een afzonderlijke map is, ofwel een onderdeel van de Prullenbak, maar gooi die in ieder geval ook eens geregeld leeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Bedankt voor de reacties maar: Map staat wel in verkenner als 'Recycled'. Heeft geen inhoud (0 bytes) alhoewel er, volgens "rechter muisklik - Prullenmand leegmaken etc.", nog 20 bestanden in zitten. Nieuwe map aangemaakt, weggegooid (maar niet zichtbaar in prullenmand) maar kon wel weer ongedaan maken. Heb geen Norton o.i.d. Iemand nog andere suggesties? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen