Ga naar inhoud

win 98 se, shlddrv.vxd

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik krijg bij het opstarten van mijn computer de foutmelding dat een apparaat bestand niet kan worden gevonden, ik moet het opnieuw instaleren of verwijderen. Het gaat om het bestand shlddrv.vxd maar om welk apparaat het gaat staat er niet bij. Ik moet dan op een knop drukken, dan gaat het opstarten gewoon verder, alles werkt ook gewoon (volgens mij ). De melding krijg ik heel in het begin van de opstart procedure, het opstartscherm (bewegende balk onderin) is nog in beeld. Wie weet bij welk apparaat dit bestandje hoort, ik heb gezocht op google maar ik kreeg alleen uitleg in het spaans, en daar snap ik geen jota van. Wie kan mij helpen hiermee ???? Andre
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie, Ik heb wel een programma gewist, maar volgens mij kan het daar niet aan liggen. Ik heb dat programma weer geinstalleerd maar de foutmelding bleef komen. Ook had ik win.ini, system.ini en het register al nagekeken, maar een verwijzing naar dat bestand kan ik nergens vinden. Ik heb dus nog steeds geen flauw idee, welk programma of hardware dit bestandje gebruikt. WIE HET WEET MAG HET ZEGGEN !!! gr Andre
Link naar reactie
Derk bedankt, Panda was het toverwoord. Door het niet door laten gaan van de installatie van Panda is waarschijnlijk dat bestandje verdwenen, raar maar waar. Ik heb de installatie weer tot zo ver laten gaan, toen weer onderbroken (dit gaf Panda zelf aan, Norton stond nog op mijn PC) en whalaa, het bestandje was weer terug. Ik vindt het nog steeds heel raar dat dit zo kan gebeuren, ik ga maar eens een cursus Spaans volgen, altijd gemakelijk, dat blijkt wel :D Andre
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...