Ga naar inhoud

[WinXP Prof] Ongewenst zoekvenster

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Zeer vervelend probleem : wanneer ik in een map wil openen, wordt telkens het zoekvenster getoond. Als ik rechtsklik op een map staat als eerste optie (en in het vet) Zoeken. Normaal staat daar toch Openen? Het probleem is gekomen nadat ik de icoontjes van mappen wou aanpassen. Ik ging naar Mapopties\Bestandstypen\Bestandsmap. Daar op geavanceerd geklikt en op Ander pictogram. Vervolgens alles bevestigd. Aan de opties die eronder stonden ben ik niet aangeweest! Sindsdien wordt altijd dat Zoekvenster geopend. Zelf heb ik al een oplossing, maar ze is niet perfect. Ik heb een nieuwe opdracht aangemaakt en deze als standaard ingesteld: Actie : [code:1:9188018425]open[/code:1:9188018425] en als programma die dat uitvoert [code:1:9188018425]explorer[/code:1:9188018425] Maar nu wordt er altijd een nieuw venster geopend, ongeacht of er ingesteld staat dat erin hetzelfde venster moet worden gebleven of een nieuw venster moet worden geopend. Wie kan me helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...