anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Delen Geplaatst: 24 november 2003 voorheen had ik een packard bell. 500mhz met 128mb ram geheugen. daar draaide ik win xp pro op. wat best wel lekker liep. na een kapot moederbord kwam er een andere pc. hp 800 mhz,met ook 128 mb ram geheugen, daar heb ik ook win xp pro opgezet en dat loopt voor geen meter. het scrollen gaat golvend,het af sluiten van mappen kruipt naar beneden. weet iemand hoe dit nu kan,voorheen wel en nu niet meer. kan het 1 en ander ook aan je videokaart liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Je heb geen programma's die stiekem op de achtergrond draaien, zoals een virusscanner welke je processor voor het grootste gedeelte in beslag neemt? Het zal denk ik niet aan je grafische kaart liggen. Houd eens je taakbeheer in de gaten, kijk ook eens hoeveel geheugen er in beslag wordt genomen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 het indexeren van besatnden uitgeschakeld? niet wat services op de achtergrond draaien? hd niet bijna vol? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen