anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Delen Geplaatst: 24 november 2003 Wil (originele) game van harde schijf afhalen. Ik gebruik XP Prof. Met de uninstaller van de game zelf lukt het niet, niet in 'software' onder XP en ook handmatig met de verkenner ook niet. Foutmelding blijft : 'cyclische redundantiecontrole'. XP loopt na het proberen te deleten met de verkenner vast......... Heb natuurlijk al op het forum gezocht :) , maar deze vragen gingen over met name zipfiles en problemen bij installeren. Maar ik wil juist deze files deleten! Vroeger kon ik deze bestanden deleten in dos, maar dat kan niet meer in XP. Zijn foutjes in het bestand las ik, ok goed en wel, maar wat nu? Wie weet de oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 Probeer het eens opnieuw te installeren over de bestaande map, en daarna uninstalleren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Je zei dat het vroeger wel ging via DOS... En als je tijdens het booten nu kiest om op te starten in Veilige Modus met alleen opdrachtregel. Kun je het dan verwijderen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen