Ga naar inhoud

->HELP!!!Kan geen bestanden meer openen!!! help!!!<-


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb PaintShop Pro 8 en als ik dat opstart krijg ik de foutmelding: "[b:45a282e4fe]Kan Paint shop pro 8 niet openen want het heeft een fout veroorzaakt in PAINTSHOP8.EXE[/b:45a282e4fe]" (iets wat hierop lijkt) Met MSpaint heb ik ongeveer hetzelfde probleem, ik krijg de volgende foutmelding: "[b:45a282e4fe]Mspaint heeft een fout veroorzaakt in MFC42.DLL[/b:45a282e4fe]." Ik heb bij het laatst genoemde probleem al verschijdene dingen geprobeerd; ik heb [b:45a282e4fe]software>windows setup>mspaint[/b:45a282e4fe] gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte ook niet. Ik heb ook ,met TweakUI geprobeerd "[b:45a282e4fe]Repair system software[/b:45a282e4fe]" te doen, maar dat gaf ook geen resultaten... Bij spelletjes die ik nu installeer en vervolgens wil spelen komen ook fouten; ik krijg een bug report en het spel sluit af. [u:45a282e4fe]HELP A.U.B want ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen...[/u:45a282e4fe]
Link naar reactie
Vermits niemand antwoord, doe ik even een poging (en schop ondertussen het onderwerp weer even naar boven - wedden dat het helpt?) Misschien lukt het volgende (het geldt voor XP, maar misschien lukt het ook in ME - 'k ken ME niet :oops: ): Je kan ook even de integriteit controleren van je systeembestanden doormiddel van sfc /scannow (ingeven bij ‘uitvoeren’ in startmenu) Wel je xp-cd bij de hand houden. In geval dat je een corrupt systeembestand zou hebben) Hoop dat het het lukt...
Link naar reactie
[url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;185501]Error Message: Mspaint Caused an Invalid Page Fault[/url] Kan de oplossing voor je paint-probleem zijn. Kun je verder wat meer details geven zoals welk OS je gebruikt. Verder het verzoek nauwkeurige foutmeldingen te plaatsen; [i:a2a2b8b556]iets wat hierop lijkt[/i:a2a2b8b556] maakt het niet makkelijker.
Link naar reactie
Ik heb het slechtste os ter wereld en dat meen ik serieus; Win ME..... trouwens, bij start heeft bij mij nooit 'uitvoeren gestaan...(?)Hoort dat bij windows ME??? Ik doe trouwens dat ene wat Wim Sturkeboom me heeft gezegd, ofwel dat ene wat op de pagina van Microsoft staat, maar bedoelen ze met 'delete the registry key' het verwijderen van het mapje paint of dat ene blaadje (symbool) waar 'ab' op staat? Sorry maar ik ben absoluut geen held in software... Dankjewel allemaal iig! Meer tips worden zeeeeeer op prijs gesteld!
Link naar reactie
[quote:f4fee49ae4="Passer"]Vermits niemand antwoord, doe ik even een poging (en schop ondertussen het onderwerp weer even naar boven - wedden dat het helpt?) Misschien lukt het volgende (het geldt voor XP, maar misschien lukt het ook in ME - 'k ken ME niet :oops: ): Je kan ook even de integriteit controleren van je systeembestanden doormiddel van sfc /scannow (ingeven bij ‘uitvoeren’ in startmenu) Wel je xp-cd bij de hand houden. In geval dat je een corrupt systeembestand zou hebben) Hoop dat het het lukt...[/quote:f4fee49ae4] ga verder...... Wat moet ik na sfc/scannow doen?
Link naar reactie
[quote:dfbeaccbea="carlobernardini"]Denken jullie dat die ene error "Error Message: Mspaint Caused an Invalid Page Fault " overeenkomt met "Mspaint heeft een fout veroorzaakt in MFC42.DLL"? Dan ga ik nmlk de paint registersleutel verwijderen... [/quote:dfbeaccbea]Geef ze dan even de echte melding zoals in het artikel:[quote:dfbeaccbea]Mspaint caused an invalid page fault in module Mfc42.dll at 015f:5f4012b3.[/quote:dfbeaccbea] En als je verstandig genoeg was geweest een engelstalige windows te gebruiken, had je dit niet hoeven te vragen 8) Het blijft altijd een beetje gokken met de microsoft vertalingen :evil: Verder staat onderaan het artikel op welke windows versies het betrekking heeft; WinME staat er niet bij. Dat kan verscheidene redenen hebben: probleem komt niet voor in WinME of artikel is geschreven voordat WinME bestond. Ook dat is dus een gokje. Succes met gokken :P
Link naar reactie
LOL :D Maarre, het probleem is opgelost! Ik heb idd paint uit het register verwijderd en nu doet hij het weer! Alleen nu nog Paint shop pro, dit is de exacte foutmelding: "Paint shop pro caused an error in PAINT SHOP PRO.EXE paint shop pro will close now" Dit is me nog steeds een raadsel; ik heb pspro8 al verscheidene malen overnieuw geinstalleerd, ik heb de registersleutel verwijders, maar het werkt nog steeds niet. Ik hebt dit bij verschillende paint shop pro 8's geprobeerd, maar bij allemaal komt hetzelfde probleem... Dankjewel iedereen die mij nuttige info gegeven heeft (Wim) en als iemand nog info heeft op pspro8 heeft, heel erg bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...