anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Delen Geplaatst: 23 november 2003 Hallo, sinds kort heb ik een probleem met mijn pictogrammen op mijn bureaublad. Zoals je op de foto kan zien, komt er steeds een blauwe rand rond mijn pictogrammen van bv. Internet Exploren, Mijn netwerkomgeving, ongebruikte pictogrammen ... . Het rare is dat ik dit alleen maar heb wanneer ik met een 32 bit resolutie, in 16 bit heb ik dit probleem niet. Hoe kan ik dit oplossen ? [img]http://users.pandora.be/richard/sam.JPG[img] Bedankt :roll: [/img] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 (Die tweede img moet met een / zijn - zoals jouw derde, en jouw derde mag gewoon weg. Over welke windows hebben we het? 98, me, XP, ... ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 ja ik zie het ook :D , is eerste maal hier op dit forum. Ik heb het over Windows XP Home Edition Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Ik heb ff je afbeelding bekeken en ik weet de oplosssing! doe dit : Start>Configuratiescherm>Beeldscherm>en dan het tabblad bureaublad en dan bureaublad aanpassen en dan klik je op het tabblad website en dan staat er als het goed eens een vinkje bij Bureaubladitems vergrendelen zet dit vinkje af en je probleem is opgelost. Succes, Gr,computerfreakje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 het werkt inderdaad BEDANKT !!! :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 [quote:4986ed4637="Pieterwasthemax"]het werkt inderdaad BEDANKT !!! :D[/quote:4986ed4637] Graag,gedaan :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen