anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Delen Geplaatst: 23 november 2003 Hallo, Ik heb sinds kort een win2000 server en een winXP werkstation het werkstation starte altijd lekker snel totdat ik heb ingesteld dat hij bij de server moest aanmelden (de server kwam pas later) maar nu duurt het inloggen echt heel langs vooral het gedeelte "bezig met laden van persoonlijke intellingen" weet iemand hoe ik dit weer snelle krijg Bvd Jurian Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2003 Als je, voor de server, hebt bepaald dat hij ook DHCP-server is, dan hoort het probleem van de tijdrovende DHCP server-election zich niet voor te doen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2003 Misschien een klein tipje, ik weet niet zeker of hij bij iedereen werkt. Als je XP opstart krijg je een beeld met een balkje met 3 dezelfde kleurtjes die naar rechts gaan. Eerst gaat die snel , dan traag en dan snel. Maar duurt het lang van het trage naar het snelle, druk dan op een toets als de 3 blokjes langzaam gaan. Werkte bij mij!!! Dit betekent wel dat hij de meeste niet belangrijke bestandjes die je kan laden bij het opstarten overslaat. Rudi van Zandwijk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen