anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Delen Geplaatst: 23 november 2003 Graag een reactie op het volgende probleem want ik wordt er echt gek van. Als ik een web-site bekijk is er niets aan de hand, maar zodra ik een sub-site opent slaat die vast en is het Ctrl-Alt-Delete en dat gaat vaak,heel vaak zo. Waar kan dit nu aan liggen ????? Als je het ook niet weet dan is dit voor mij jammer maar als je het echt weet GRAAG DE OPLOSSING!! Ik heb XP. Heel erg bedankt alvast en ik hoop dat iemand de oplossing kent. Harry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Virusscanner ? Firewall ? ......Welke "overbodige" processen draaien er ? Schakel ze eens uit en test opnieuw.......... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 ([url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php#1]Wees duidelijk :: Handleiding[/url]) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 onder win98 enzo bleek het vaak te gaan om een verkeerde oleaut32.dll. kun je je herinneren een prog te hebben geïstalleerd dat deze file heeft vervangen? probeer de originele weer terug te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 [quote:f5e83f64ae="derkdejong"]onder win98 enzo bleek het vaak te gaan om een verkeerde oleaut32.dll. kun je je herinneren een prog te hebben geïstalleerd dat deze file heeft vervangen? probeer de originele weer terug te zetten.[/quote:f5e83f64ae] Goed lezen jongen ! Wij spreken hier over XP :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 als ik niet gelezen zou hebben dat het om xp ging had ik wel een andere formulering gekozen...... en misschien werkt die truc wel onder xp: niet geschoten altijd mis! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 [quote:dc86d28cf5="derkdejong"]als ik niet gelezen zou hebben dat het om xp ging had ik wel een andere formulering gekozen...... en misschien werkt die truc wel onder xp: niet geschoten altijd mis![/quote:dc86d28cf5] hmm, Misschien heb je wel gelijk :oops: : [u:dc86d28cf5]Problemen - Laden van pagina's in een nieuw venster werkt niet[/u:dc86d28cf5] Na het aanklikken van een link, waarbij de inhoud in een nieuw venster dient te komen, verschijnt het nieuwe venster wel maar de inhoud niet. Het probleem dat hierboven beschreven staat kan veroorzaakt zijn door het gebrek aan een correcte 'registratie' van het bestand urlmon.dll. Om het bestand te registeren, doen we het volgende: - Ga naar Start, Uitvoeren - Typ in "regsvr32 urlmon.dll" of - Ga naar Start, Uitvoeren - Typ in "command" (Windows 9x) of "cmd" (Windows NT, 2000, XP) - Typ in "regsvr32 urlmon.dll" Indien het registeren succesvol is, zien we een melding van DllRegisterServer. De volgende bestanden kunnen ook op deze manier geregistreerd worden, indien de problemen blijven bestaan: Actxprxy.dll Oleaut32.dll Mshtml.dll Shdocvw.dll Er kan ook nog een probleem aanwezig zijn met het versienummer van Oleaut32.dll. Om dit te controleren, voeren we de volgende stappen uit: - Ga naar Start - Kies Zoeken - Typ 'oleaut32.dll' en druk op Zoeken - Klik met de rechter muisknop op de gevonden bestanden, kies 'Eigenschappen' en klik op het tabblad Versie. Daar staat aanvullende informatie over het bestand. Vermoedelijk is het alleen nodig om het bestand in de 'system32'-directory te controleren, aangezien deze actief in gebruik is. Vergelijk vervolgens het versienummer met de informatie in de DLL-database van Microsoft (link) Indien het bestand niet voldoet aan de eigen installatie (b.v. u gebruikt Windows 2000 met SP3, echter er staat bij dat bestand geen informatie bij), dan is het raadzaam een nieuwere versie van het bestand te bemachtigen. Let op, maak altijd eerst een kopie alvorens bestanden te overschrijven! [url]http://problemen.computerpech.nl/openen_nieuw_venster.html[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen