anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Delen Geplaatst: 23 november 2003 Probleem 1: Pc van het werk (= Windows XP gepreïnstalleerd, dus opnieuw installeren is even geen optie)... Probleem 2: Kan niet meer bij beveiligde sites (Telebankieren, Hotmail, MSN) -> pagina kan niet worden weergegeven. Probleem 3: Kan Norton System Works niet meer installeren, die ziet een interne fout, waardoor je steeds gedwongen wordt opnieuw op te starten en Norton opnieuw te installeren. Bij Symantec vind ik niet bijster veel over dit onderwerp. Probleem 4: Kan niet terug naar een herstelpunt. Als ik alleen al probleem 2 kan oplossen ben ik erg blij! Alles al geprobeerd: Cipher strength = 128 bit, JVM geïnstalleerd, cookies en temp internet files verwijderd, noem maar op. Kortom: iemand nog een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Vrijdag heb ik een PC van een collega onder handen genomen. Deze gaf een blanco scherm bij het openen van beveiligde sites. De oorzaak bleek spyware te zijn, die heel geniepig ook nog iets in het register had gezet waar Spybot niets mee kon. Uur werk, maar het functioneert weer. Dus scan eens op spyware, misschien helpt het. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Die hadden we nog niet geprobeerd. Wat is de beste spyware scanner? We hebben zelf Ad-Aware, maar ik lees net ergens anders dat die bepaalde dingen niet ziet. Trouwens: blanco scherm of "Kan pagina niet openen blablabla"? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Ik gebruk altijd [url=www.security.kolla.de]Spybot[/url]. Het uiteindelijke probleem bij de PC die ik onder handen heb genomen was trouwens een verkeerde verwijzing in het register voor urlmon.dll, zoals gevonden in dit KB-artikel: http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=281679 De juiste locatie hoort te zijn WINNT\System32, en die stond op WINNT\Temp. Dus wellicht dat je dit artikel ook moet nalopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Telebankieren vereist "Cookies enabled" Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad en dat was opgelost nadat ik mijn "cookies" weer had toegestaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Nee, Ad-Aware 6.0 [b:d84bd3c61b]professional[/b:d84bd3c61b] is naar mijn mening toch echt het beste. Ik heb er ook niets voor betaald; gedownload op suprnova.org :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Als ik ze van "autorun by boot" afhaal, is het dan mogelijk om twee scanners naast elkaar te gebruiken? Gebruik nu Adaware, maar heb nog steeds last van paranoia Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen