Ga naar inhoud

Ik kan niet meer bij beveiligde websites en meer...

anoniem

Aanbevolen berichten

Probleem 1: Pc van het werk (= Windows XP gepreïnstalleerd, dus opnieuw installeren is even geen optie)... Probleem 2: Kan niet meer bij beveiligde sites (Telebankieren, Hotmail, MSN) -> pagina kan niet worden weergegeven. Probleem 3: Kan Norton System Works niet meer installeren, die ziet een interne fout, waardoor je steeds gedwongen wordt opnieuw op te starten en Norton opnieuw te installeren. Bij Symantec vind ik niet bijster veel over dit onderwerp. Probleem 4: Kan niet terug naar een herstelpunt. Als ik alleen al probleem 2 kan oplossen ben ik erg blij! Alles al geprobeerd: Cipher strength = 128 bit, JVM geïnstalleerd, cookies en temp internet files verwijderd, noem maar op. Kortom: iemand nog een idee?
Link naar reactie
Ik gebruk altijd [url=www.security.kolla.de]Spybot[/url]. Het uiteindelijke probleem bij de PC die ik onder handen heb genomen was trouwens een verkeerde verwijzing in het register voor urlmon.dll, zoals gevonden in dit KB-artikel: http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=281679 De juiste locatie hoort te zijn WINNT\System32, en die stond op WINNT\Temp. Dus wellicht dat je dit artikel ook moet nalopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...