anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Delen Geplaatst: 22 november 2003 Opeens wil 1 van de 3 computers in ons netwerk niet meer opstarten, want windows 98se "kan win.com niet vinden". Na win.com er opnieuw opgezet te hebben (zoals beschreven staat in de microsoft knowledge base) was het dan COMMAND die niet gevonden kon worden, m.a.w., windows is (heel opeens) naar de zak. Ik denk niet aan een virus want NORTON Internetsecurity (en dus ook NAV) 2003 (met autoliveupdate ingeschakeld) staat erop. Nu heb ik dringend een bestand nodig van op die comp van 19mb, hoe kan ik via dos misschien dat bestand naar een andere comp in het netwerk zenden? In het netwerk staat alles op auto (zodat wanneer je een aangesloten comp in het netwerk opstart, je automatisch op het netwerk zit (in windows)). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 Windows op nieuw instaleren...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 [url=http://www.wown.info/j_helmig/dosclien.htm]Hier[/url] staat alles piekfijn uitgelegd hoe je kan netwerken onder DOS. Succes 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen