Ga naar inhoud

Spyware/ Adware problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met het verwijderen van spyware en adware. Heb met 3 programma's (Ad-Aware, Pestpatrol en Spybot) mijn systeem doorgescand en véél spyware gevonden, maar het verwijderen is een probleem. Pestpatrol vond een heleboel bestanden van WildTangent. Maar omdat pestpatrol een evalution version is, kan die ze niet verwijderen. Ad-Aware vind bestanden van Wild Tangent niet. En ook Spybot verwijderd ze niet allemaal. Is er een programma die deze spyware wél verwijdert? Bedankt voor de hulp! Tom Zwartjes
Link naar reactie
Hehe.. dat kost zo'n 45 euro ja, maar dat vind ik toch een beetje té prijzig. Overigens heb ik ook last van de spyware Medialoads. Ik vermoed dat deze er ook voor zorgt dat ik een blauwe 'search'werkbalk in mijn IE krijg: [img:6cbbdcb858]http://members.home.nl/t.zwartjes/screenshotsearch.jpg[/img:6cbbdcb858] Daarnaast heb ik nu een nieuw probleempje met spyware: ik krijg constant het geluid van een druppende kraan te horen, steeds 1 drupje in een bepaalde tijd (nee ik hoor geen stemmen in mijn hoofd etc. :wink: ) Iemand nog oplossingen? Bedankt, Tom
Link naar reactie
Ik heb ook nogal last van spyware soms. Ik heb 3 gratis programma'tjes geinstalleerd. Ad-aware, Spybot search and Destroy, en Hijack This. Dat laatste programma zorgt er volgens mij voor dat spyware dingen die internet verbinding proberen te maken als het ware "opblaast". Volgens mij zijn deze programma's te downloaden via www.download.com, zo niet, moet je even zoeken via google. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Suc6 Lucas PS. ik zie nu pas dat je 2 van deze 3 programma's al hebt. Ik hoop dat je wat aan het derde programma hebt.
Link naar reactie
Klik in PestPatrol op "Background info" bij de gevonden spyware,ga op de site die nu verschijnt naar "Detection and Removal" daar wordt aan gegeven wat de onderhavige spyware is. Nu kun je het handmatig verwijderen. Als je in het register moet zijn,dan staat het pad dat je moet volgen duidelijk aangegeven. In geval van een cookie is het makkelijk,dat geeft PP gelijk aan,dus dan hoef je niet eens naar die site.
Link naar reactie
Ad-Aware 6.0 [b:16d679bf7a]Professional[/b:16d679bf7a] is bij mij probleemloos; ik laat het systeem scannen, verwijder alle spyware, en weg zijn alle popups en overige spyware. Ik heb er ook niet voor betaald; gedownload via www.suprnova.org (zonder e), daarvoor heb je wel [url=www.bittorrent.com]bittorrent[/url] nodig. Zeer goed programma!
Link naar reactie
[quote:eb251d5e3a="carlobernardini"]Ad-Aware 6.0 [b:eb251d5e3a]Professional[/b:eb251d5e3a] is bij mij probleemloos; ik laat het systeem scannen, verwijder alle spyware, en weg zijn alle popups en overige spyware. Ik heb er ook niet voor betaald; gedownload via www.suprnova.org (zonder e), daarvoor heb je wel [url=www.bittorrent.com]bittorrent[/url] nodig. Zeer goed programma![/quote:eb251d5e3a] Niet betaald voor Ad-Aware 6.0 Professional? :o Ga direct naar de gevangenis, u gaat niet langs Af en ontvangt geen €100,0 :D :D :D
Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...