Ga naar inhoud

switchen naar andere identiteit in outlook expres bij w. xp?

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, wie kan mij zeggen hoe ik probleemloos kan veranderen van verschillende identiteiten in outlook expres. ik heb nu windows xp pro! nu gebeurd het vaak, dat als ik switch van identiteit (in het menu) dat dan wel wordt overgeschakeld naar een andere outlook box, maar wat blijkt !! dat dan de naam enz. van de vorige box blijft staan. m.a.w. er lopen dan meerdere identiteiten door elkaar. bij windows 98 had ik hier nooit problemen mee. ik ken wel een oplosing nml. voor iedere e-mail client een gehele andere gebruikers pagina op het systeem maken en daar tussen switchen, maar het moet toch makkelijker te verhelpen zijn?? wie heeft de goede tip.?????
Link naar reactie
het is eigenlijk toch een vraag die bij het besturings systeem hoort, want ik heb er nog geen office opstaan. het betreft een nieuwe top pc, maar mijn outlook werkt niet zo goed als onder windows 98 2e. kortom om van de ene naar de andere mailbox te komen ondervind ik steeds problemen. zit hem volgens mij puur in de w xp versie !!!! wie weet de oplossing?? bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Ik denk dat je een beetje verwarring zaait: geen office betekent dat er geen Outlook op staat. Dit wil zeggen dat je dus werkt met Outlook Express. Bedoel je dit? Outlook of Outlook Express maakt een enorm verschil.... [edit] Windows XP is een multi-user besturingssysteem. Wil je voor iemand een nieuwe identiteit aanmaken dan maak je best een nieuwe Windows-gebruiker aanmaken. Is de identiteit voor jouw bedoeld, dan haal de mail op door een nieuwe account aan te maken. Met berichtregels kun je die in een afzonderlijk map laten aankomen. [/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...