anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Delen Geplaatst: 20 november 2003 hoi ik heb windows xp opnieuw op mijn computer gezet alleen nu vind ik het volgende er niet uit zien hoe het er hoort uit te zien: -de lettertype in explorer adresbalk is heel dun (lelijk lettertype) -rechtsboven de icoontjes van minimalizeren/maxi en dat kruisje zijn verschrikkelijk groot -bij menu start zijn de icoon heel klein met lelijk dun lettertype wie weet waar ik dit kan wijzigen? alvast heel erg bedankt o ja als ik met mijn muis (op mijn laptop naar beneden scrol krijg ik een heel waterig effect wat ik eerst niet had wie weet wat ik daar aan kan doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2003 [quote:a381eedf10="tylerdurden"]hoi ik heb windows xp opnieuw op mijn computer gezet alleen nu vind ik het volgende er niet uit zien hoe het er hoort uit te zien: -de lettertype in explorer adresbalk is heel dun (lelijk lettertype) -rechtsboven de icoontjes van minimalizeren/maxi en dat kruisje zijn verschrikkelijk groot -bij menu start zijn de icoon heel klein met lelijk dun lettertype wie weet waar ik dit kan wijzigen? alvast heel erg bedankt o ja als ik met mijn muis (op mijn laptop naar beneden scrol krijg ik een heel waterig effect wat ik eerst niet had wie weet wat ik daar aan kan doen[/quote:a381eedf10] Waarschijnlijk heeft het te maken met een paar instellingen in windows , anders ga eens naar Start>Configuratiescherm>Beeldscherm en dan vormgeving daar kun je ook het een en ander in stellen , als dat niet helpt probeer dan je videokaart drivers te installeren. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Post ff een duidelijke screenshotje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen