anoniem Geplaatst: 19 november 2003 Delen Geplaatst: 19 november 2003 Ik ontvang mail bijvoorbeeld wanneer ik een vraag volg op dit forum. Als ik de link gebruik die verwijst naar het forum kom ik echter in "mijn documenten" terecht. Ik werk met xp en outlook 2000. Wie kent dit probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2003 Zeer vreemd! Nooit van gehoord! Maar je kunt er wel van allerlei testjes op loslaten: Maak eens een kopie van de hyperlink en plak 'm b.v. in een Word pagina. Kijk eens wat voor effect dit oplevert. 't Zelfde kun je doen door de link in de adresbalk van de browser te plakken, etc. Mogelijk hebben anderen meer zinvollere tips...... Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2003 Vind het zelf ook vreemd... Met kopieren naar de browser van de link gaat hij er wel goed naar toe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2003 Kijk ook eens wat er onderin 't berichtvenster van Outlook verschijnt als je deze link de focus geeft (met de muis erop): is dit een correcte weergave van de URL? Anders zou je de onvolprezen knowledgebase van M$ een kunnen raadplegen(?) Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2003 Kijk eens of er op de volgende pagina iets van je gading te vinden is: [url=http://support.microsoft.com/search/default.aspx?InCC_hdn=False&QuerySource=gASr_Query&Catalog=LCID%3D1033%26CDID%3DEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3DON&Product=out2K&Queryc=hyperlink+in+mail&Query=hyperlink+in+mail&KeywordType=ANY&maxResults=25&Titles=false&numDays=]link[/url] Groet, Ton [color=olive:de3faa94a5]heb even de link kleiner gemaakt, ivm weergave op kleine beeldschermen Max [/color:de3faa94a5] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2003 Ton, hardstikke bedankt, ik heb het gevonden! Het probleem staat bekend onder Q258166. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2003 Da's lekker zeg! en als je nu eens Opera als standaard browser wilt??! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen