anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Delen Geplaatst: 18 november 2003 Ten eerste mijn excuses voor het (misschien) kiezen van het verkeerde forum. Ik heb een windows ME pc met 5 gebruikersprofielen. Hij zit niet in een netwerk. Ik heb nu problemen met mijn eigen account. Hij start langzaam op vergeleken met de andere accounts en groter probleem: Internet explorer doet het niet. Als ik het wil starten komt een venstertje met ongeveer deze tekst: te weinig geheugen om deze toepassing te starten. Er staan bijna geen programma's open (wel msn en norton system works 2003). Of ik krijg een blauw scherm en moet de comp. opnieuw opstarten. Bij de andere accounts werkt ie wel goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 leeg je temp eens . scan met spyboth. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 nope. nog steeds doet ie het niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 Ad-Aware? (vind net iets anders als/dan Spybot) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 nope Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 Virusscanner? Blijkbaar heeft die account restricties ofzo. Heb je dan de andere accounts aanstaan? Dan kan het namelijk zijn dat die veel geheugen gebruiken, en dan heeft die 5e account geen geheugen meer om te gebruiken. Ik denk dat je een virus hebt ofzo dat op die account wordt geladen/geactiveerd. Of er is op die account een programma dat gewoon veel van je pc gebruikt. Wat zijn je specs? Heeft die account dezelfde rechten als de andere? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2003 De accounts zijn allemaal hetzelfde. Zelfs als ik alle progjes behale explorer (ik bedoel de shell) afsluit, dan kan ie niet opstarten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen