anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Delen Geplaatst: 17 november 2003 Ik heb net een servertje binnen gekregen een oudje maar prima als download computertje alleen ik heb dus edonkey geinstalleerd en bij het opstarten van het programma zegt ie dat ie "MSVCP60.DLL" niet kan vinden daarbij vermeld ie niet waar die zou moeten staan. Nu heb ik op mijn pc die windows xp draait dat bestandje gezocht die op 3 plekken stond en die op die plekken ook beneden erop gezet maar dat hielp niets toen gaf ie alleen geen foutmelding meer maar starte nog steeds niet op. Heeft iemand ook dit probleem gehad en weet een oplossing en graag niet iets dergelijks van emule downloaden want ik heb nu al een goede status opgebouwd @ edonkey en die wil ik graag behouden bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 Dit schijnt een bekend probleem te zijn met Edonkey. Mogelijk heb je een verkeerde versie van Msvcp60.dll. Msvcp60.dll version 6.00.8168.0 is beschikbaar op www.dll-files.com. Deze DLL kan je plaatsen in C:\WINDOWS\SYSTEM. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen