anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Delen Geplaatst: 17 november 2003 Bij het aan zetten v.d. PC komt in het opstartscherm een regel voor met: "Pri. master disk HDD S.M.A.R.T. capebility............... Disabled" Wat betekent dit ??? Daarna gaat het verder door tot het keuzemenu waarin ik kan kiezen uit: -Veilige modus enz. Welke van de 4x keuze ik ook kies ik kom altijd weer in dat zelfde keuzemenu terug. Als ik de Installatie CD van Windows XP er in stop en opstart krijg ik een keuze om XP te installeren wat ik dan ook doe. Dit lukt verder niet "Setup kan niet installeren" omdat setup geen toegang tot de HDD heeft dan is er een keuze D om een partitie te verwijderen lukt niet. C om een partitie aan te maken lukt ook niet. Kortom het opnieuw installeren lukt niet. De PC is van mijn zus en twee weken oud. Gaarne bericht of ik nog meer kan doen voordat ik de helpdesk bel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 Tja je kan in je BIOS de H.D.D. S.M.A.R.T. optie aanzetten, ik dacht bij Advanced bios settings oid. Ik kan nu ff niet in mijn BIOS kijken, dus gok zo. Als je die optie op enabled zet dan is het probleem opgelost. Controleer ook je kabels. Als die goed zitten, dan heb je waarschijnlijk een kapotte hd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen