Ga naar inhoud

Systeemherstel

anoniem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Na het overzetten met Drive Image van de systeemschijf naar een nieuwe drive en deze vervolgens als master geplaatst (C:) kom ik bij "Systeemherstel" de nieuwe C-schijf niet tegen, alleen de 'oude' C-schijf en de rest van de partities van de twee schijven. Wie weet hier raad op?
Geplaatst:
Ik heb het systeemherstel uitgeschakeld, na opnieuw opstarten wordt systeemherstel automatisch weer ingeschakeld maar de C: schijf is nog steeds in het overzichtje niet te vinden. Ik werk met Windows XP Home Edition.
Geplaatst:
Hmm ik snap het niet helemaal. Je kan dus gewoon met je pc werken en in deze computer zie je alle schijven goed? Alleen bij sysherstel gaat het fout? Daar wordt de C: niet herkend? Wat staat daar, en wat moet er staan volgens jou/u?
Geplaatst:
In sysherstel staan de volgende stations aangegeven: G: D: M: H: dit moet m.i. zijn: C: D: G: M: H: G: was vroeger de systeemschijf met nog steeds de oude systeemgegevens er op. Er is op C: nog meer dan 7GB over dus plaats genoeg.

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...