anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Delen Geplaatst: 16 november 2003 Ik word er ram gek van. Telkens als ik Office Xp pro installeer krijg ik de fout 1335 en kan hij office1.cab niet lezen. Ik heb de knowlegde base al na gespeurd en een andere instmsiw.exe gedownload maar die is niet bruikbaar. Ook de installaers uit de support files werken niet. De hele cd copieren naar de harde schijf gaat niet, want dan herstart de pc spontaan tijdens het copieren. Ook een copy van de orginale cd is geen oplossing. Win xp is volledig geupdate. Wie weet hier een oplossing voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Probeer een andere drive: zie http://www.techspot.com/vb/showthread/t-7384.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Bedankt voor je reactie. Ik heb beide schijven ook al in de DVD rom geplaatst echter zonder succes. Ik heb dit alles na een schone installatie van Xp gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q314810]Dit[/url] heb ik ook nog gevonden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Marc je bent druk in de weer, maar helaas alle aangedragen oplossingen falen. Ook de installatie vanaf de harde schijf. Negeren van dat bestand geeft fout 2350. Het is ook niet telkens hetzelfde bestand al hoewel er na al die pogingen we steeds drie dezelfde bestanden het struikelblok lijken te zijn. Ik vrees dat er toch een beschadiging op het orgineel zit dit kennelijk door Nero 5.5. gewoon mee gebrand is op het copie. Anders zou ik het echt niet weten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 De cdrw is een BenQ 52/24/52 Ik heb op hun site gekeken maar zij hebben geen drivers beschikbaar alleen firmware upgrades, maar daar ben ik huiverig voor, want de ander installaties ging wel probleemloos. Nu zijn de algemene windows xp drivers geladen. Atapi CD-RW 52X24. Ik kan me voorstellen dat ook daar nog een probleem zit. De DVD drive is ook een BenQ 16 speed met ook de windows drivers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 Ik heb ooit eens zo'n zelfde soort klacht gehad. Bleek bij mij aan een brakke geheugen module te gaan. Ff memtest-86 downloaden en op diskette zetten. Vanaf die diskette booten en hij test je geheugen voor je. Je kunt het hier downloaden: http://www.memtest86.com/#download0 Het kan natuurlijk ook wat anders zijn, maar dan weet je in ieder geval zeker dat het hier niet aan ligd. Succes, RicardoS Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 Ik begin te vrezen dat je cd niet meer in orde is. Kan je hem proberen op een andere pc? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 [quote:aabe0fac00="RicardoS"]Ik heb ooit eens zo'n zelfde soort klacht gehad. Bleek bij mij aan een brakke geheugen module te gaan. Ff memtest-86 downloaden en op diskette zetten. Vanaf die diskette booten en hij test je geheugen voor je.[/quote:aabe0fac00] Goede tip. Mijn eerste indruk is dat het best een hardware probleem kan zijn. Zeker als je zo'n beetje alles geprobeerd hebt. Weet je heel erg zeker dat de computer volledig stabiel is? Zelf ga ik ervan uit, dat dat niet het geval is. Of je een rotte schijf kun je natuurlijk testen op een computer van iemand anders. Als die cd CD wel leest, zou ik het toch zoeken in je eigen computer. Nog beter is om je CD-Rom lezer ook in die andere computer te plaatsten. Als zelfs dat werkt, dan weet je veel meer, dan je nu weet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 Ik heb het probleem ook een keer gehad, dat kwam doordat de buffer iedere keer bijna leeg was met branden, vind de cd niet zo leuk, ook als je aan het branden bent laat nooit je screensaver aanspringen dan maakt hij ook fouten op de cd. Ik denk dat je buffer telkens bijna leeg liep, je kan meer virtual geheugen aan je systeem to voegen of meer programma´s afsluiten als je will gaan branden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 Bedankt voor jullie reacties. Geheugen test geeft na 2 passes geen fouten. Nu de klapper: ook office 2000 stopt met installeren met dezelfde fout melding. Daarmee is voor mij bewezen dat het niet aan de software ligt. Het moet dus aan het systeem liggen. Ik verdenk de drivers van de CD-RW en de DVD rom beide van BenQ (dus Acer) die met de generic drivers van Win XP werken. Ook tijdens de installatie van Win XP heeft ie één bestand bridge.sys niet gekopieerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen