anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Delen Geplaatst: 16 november 2003 Hi, ik wil graag weten welke bestanden van cruciaal belang zijn voor het correct booten van XP. ' Weet iemand die? Ik denk IIG boot.bxp boot.ini Verder nog? Het gaat om het booten, dus niet explorer enzo. Waar zit de bootloder btw? (welke files/dir's) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 'k denk dat dat er ontiegelijk veel zijn. Wat wil je zien, een shell ofzo? of toch wel grafisch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Oke vat dit niet verkeerd op maar, ik wil een -je kan het een virus noemen- maken, die ervoor zorgt dat je pc bij de POST van je bios blijft hangen. Dus dat hij geen OS kan vinden... (dit is overgens niet voor mezelf, maar voor een vriend van mij: hij is met een eigen OS bezig, maar wil niet zijn hele windows eraf gooien. En tegelijkertijd kan je iemand hier leuk mee iriteren :lol:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen