anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Delen Geplaatst: 15 november 2003 Ik heb het programma Bootvis gedraaid om het opstarten van mijn PC te verbeteren. Ging prima, het programma kwam alleen wel terug met de "warning": "Disk write caching disabled". Wat betekent dit en wat kan ik eraan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 In apparaatbeheer vraag je de eigenschappen van je harde schijf (bij schijfstations) op. Ga naar het tabblad 'beleidsinstellingen' en kijk of er een vinkje staat bij 'Schrijfcache op deze schijf inschakelen'. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Hallo, Dank voor je snelle reactie. Er staan inderdaad vinkjes op de bedoelde plek voor beide harde schrijven die ik heb. Dus dat is in orde. Het probleem is me echter wel duidelijk (eigenlijk is het geen probleem denk ik): ik heb een kaartlezer voor compact-flashcards en daar staat het bewuste vinkje niet bij, maar staat er een vinkje bij "optimaliseren voor snelle verwijdering", wat ook de bedoeling is want je verwijderd zo'n card nog al eens natuurlijk. Loos alarm dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen