anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Delen Geplaatst: 27 december 2003 Als ik mijn virus scanner (AVP Kaspersky) over mijn PC "jaag" krijg ik de melding dat er geen virrussen zijn maar onderaan staat wel "I/O fouten 60", en dat staat er al 2 jaar soms minder, terwijl ik met het gebruik zeer tevreden ben en nooit problemen heb. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Ik heb even op de site van [url=http://www.kaspersky.com]Kaspersky[/url] gezocht naar dit probleem, maar kon zogauw even niks hierover vinden. Als je die melding al 2 jaar krijgt, vermoed ik dat het een "standaard" melding is, dat ie daar niet kan scannen. (I/O is Input/Output trouwens...) >>>dat staat er al 2 jaar soms minder, terwijl ik met het gebruik zeer tevreden ben en nooit problemen heb<<< Onder het moto, "if it's not broken, don't fix it", kan je het gewoon zo laten denk ik. Groetjes Bouli Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Bouli bedankt, ik hou niet zo van foutjes, maar alles loopt "lekker" bij kaspersky had ik ook al gekeken, ik zal er wel mee verder leven. Thanks :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 Misschien wil Kaspersky AV je floppie ook checken op virussen maar geeft daarvoor een foutmelding omdat er geen floppie in zit. Vink eens bij de te checken drives de A drive uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen