Ga naar inhoud

setup 95/98 loopt vast met zwart 4kantje

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag op een P133 Windows 98 installeren. Dit is mogelijk, ik heb het hiervoor ook gehad. Ik heb een aantal mislukte Linux installaties uitgevoerd, en de hele schijf weer samengevoegd tot 1 C: schijf, van 2gb. Als ik nu Windows 98 (95 heeft hetzelfde trouwens) wil installeren, krijg ik na de "installatie voorbereiding" een zwart rechthoekje in beeld, en begint mijn computer te piepen. Ik kan dan niet meer verder. Ik heb met behulp van mijn opstart diskette mijn MBR ook al gereset, maar het werkt nog steeds niet :( Hoe kan dat? Eerst werkte het wel :cry:
Link naar reactie
[quote:6f116846ac="trizz"]Als ik nu Windows 98 (95 heeft hetzelfde trouwens) wil installeren, krijg ik na de "installatie voorbereiding" een zwart rechthoekje in beeld, en begint mijn computer te piepen. Ik kan dan niet meer verder. [/quote:6f116846ac] Heb je soms in de P133 MHz extra geheugen ingebouwd of de bestaande configuratie anders gewijzigd, is dit misschien het probleem. Het helpt dan om het extra geheugen voorzichtig eruit te halen en vervolgens de pc de windows setup laten uitvoeren, vervolgens als windows goed is geïnstalleerd dan extra geheugen inbouwen. :) greetz FF
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...